טיולים במוסקט

טיול לצפון תאילנד

אל גן העדן של צפון תאילנד

אורך:

8 ימים

עונה מומלצת:

נובמבר-מרץ

טיול לתאילנד - תקציר

טיול לתאילנד בתפירה אישית, 8 ימי טיול, מסלול טיול לדוגמא. נתחיל את הטיול בצ'אנג ראי אשר בצפון תאילנד. נבקר במקדש הלבן שנבנה כמתנה לעיר, נבקר במשולש הזהב – צומת הגבולות של בורמה לאוס ותאילנד ובכפר של שבט ארוכות הצוואר. נמשיך אל העיירה הקטנה פאי ונערוך טיולים בסביבה. נמשיך אל העיר צ'אנג מאי, נהנה משלל פעילויות בבית המחסה לפילים ונטייל במעלה המפל הדביק ולסיום, נבקר בפארק הלאומי דוי אינתנון הכולל את ההר הגבוה ביותר בתאילנד, נהנה מנופי שדות האורז ונבקר בשתי הפגודות המרשימות שנבנו לכבוד מלך ומלכת תאילנד. טיול לתאילנד בתפירה אישית מציע למבקרים שמורות טבע יפיפיות לצד חופים מרהיבים, שפע של מים ומפלים, מקדשים וכפרים של שבטי הרים, שווקים תוססים וכמובן ריזורטים מפנקים. אנו מציעים מעטפת שירותים רחבה בהתאמה אישית, בליווי מדריך פרטי דובר אנגלית, שיאפשרו לכם להנות מחווית טיול בלתי נשכחת, בקצב ובסגנון שלכם.

תרבות • ג'ונגלים • גיאוגרפי

יום 1

יום 1: נחיתה- צ'אנג ראי

ברוכים הבאים לצ׳אנג ראי, תאילנד! עם ההגעה, מפגש עם נציגנו בשדה התעופה והעברה למלון.

 

צ׳אנג ראי ממוקמת בצפון תאילנד ומציעה אווירה שלווה, תרבות עשירה ונופים מרהיבים. היא התפרסמה בזכות המקדשים הייחודיים שלה ושוק הלילה התוסס, המציע מגוון של עבודות יד מקומיות, אוכל רחוב טעים ואווירה תוססת.
צ'אנג ראי מהווה נקודת יציאה לגילוי אזורים כפריים של שבטי הגבעות, מסלולי הליכה בג'ונגלים הטרופיים אל מפלים מרשימים, מעיינות חמים, שייט על נהר המקונג ומפגש ביופי המלכותי של משולש הזהב שבעברו היה מרכז לסחר באופיום והיום מאפשר מפגש תרבותי בו תאילנד פוגשת את לאוס ומיאנמר.
לינה בצ'אנג ראי.

יום 2

יום 2: צ'אנג ראי- המקדש הלבן- משולש הזהב

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לביקור במקדש הלבן Wat Rongkhun. המקדש נבנה על ידי אמן בודהיסטי כמתנה לעיר וכולו עשוי לבן: פסלים, עיטורים, כניסות וקירות. המקדש מקושט בפסלים יפים, יש בו גשר עם אגם מלאכותי שבתוכו דגים לבנים שהובאו במיוחד מיפן והוא נחשב לפנינת ארכיטקטורה מודרנית, ייחודית ויפה.

 

לאחר מכן, נמשיך לדואי טאנג ולביקור בעיר הגבול מאה-סאי. נמשיך לסיור באזור המכונה "משולש הזהב" והממוקם בצומת הגבולות עם בורמה לאוס ותאילנד. נבקר במוזיאון האופיום – האזור שימש כמרכז לגידול אופיום וסחר שהתנהל על ידי השבטים באזור.

נמשיך לשיט בנהר המקונג ולסיור באיזור האי העתיקה צ'אנג שנג. לאחר מכן נסיעה חזרה לצ'אנג ראי והעברה למלון.
לינה בצ'אנג ראי.

יום 3

יום 3: צ'אנג ראי- שבט ארוכות הצוואר- פאי

לאחר ארוחת הבוקר, נצא בנסיעה של כ-5 שעות אל העיירה הקטנה פאי. בדרך נעצור לביקור באיזור הכפרים שם נפגוש את שבט ארוכות הצוואר המיוחד.

 

נמשיך אל הערים Fang ו-Chiangdo, נבקר בכפר של בני שבט ה-Hmong, ונהנה מרחצה במפלי מוקפה.

 

נמשיך בנסיעה לפאי. עם ההגעה, נצא לביקור בקניון הקטן של פאי- Konglan. לאחר מכן, העברה למלון.
לינה בפאי.

יום 4

יום 4: פאי- מערות לוד- שבט ליסו

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לביקור במערות לוד (Lod Cave), מערת נטיפים גדולה ומרהיבה ונערוך שייט אל תוך המערה.
לאחר מכן, נבקר בכפר בני הליסו ובכפר מיעוטים סיני. נמשיך לנקודת תצפית מרהיבה על האיזור.
לינה בפאי.

יום 5

יום 5: פאי- צ'אנג מאי- בית המחסה לפילים

לאחר ארוחת הבוקר, נצא בנסיעה של כ- 3 שעות אל צ'אנג מאי- עיר המחוז הגדולה והחשובה בערי הצפון.

 

עם ההגעה, נצא בנסיעה בדרך כפרית ויפה אל בית המחסה לפילים Kanta.
במהלך היום, נהנה משלל פעילויות שהפארק מציע כולל האכלה ורחצתם של הפילים.

 

לאחר מכן, העברה למלון.
לינה בצ'אנג מאי.

יום 6

יום 6: צ'אנג מאי- דוי סוטאפ- המפל הדביק

לאחר ארוחת הבוקר, נצא אל מקדש "דוי סוטאפ"- המקדש החשוב ביותר בצפון תאילנד. על מנת להגיע למקדש נטפס אל הסטופה המצופה זהב, המקדש מתנשא מעל העיר וממוקם בגובה של 1100 מטר.

 

לאחר מכן, נמשיך אל המפל הדביק Buatong. זהו מפעל בגובה של 80 מ' שזכה לכינוי עקב תופעה מיוחדת במינה של סלעים מאבן גיר המכוסים במינרל מיוחד היוצר משטח מחוספס המאפשר "הדבקה" של כפות הרגליים לפני השטח ועל כן לא ניתן להחליק עליו. המים הזורמים בשיפוע, יחד עם המרקם המיוחד של המפלים מאפשרים לטפס עליהם בקלות, כשמסביב מראות יפים של הטבע יפה, בריכות קטנות עם מים צלולים ופרפרים רבים.

לאחר מכן, נסיעה חזרה למלון.
לינה בצ'אנג מאי.

יום 7

יום 7: צ'אנג מאי- דוי אינתנון

לאחר ארוחת הבוקר, נצא אל הפארק הלאומי דוי אינתנון, הכולל גם את ההר הגבוה ביותר בתאילנד- 2,565 מטרים מעל פני הים. נערוך סיורים בפארק ונתרשם ממגוון גדול של ציפורים, מפלים יפים ונופים מרשימים. במהלך ההליכה בשמורה, נהנה מנופי שדות האורז ונבקר בשתי הפגודות המרשימות שנבנו לכבוד מלך ומלכת תאילנד (כ-2.5 שעות טיול רגלי). לצד הפגודות, ישנם גנים מרהיבים. לאחר מכן נבקר בשבט ההרים קארן ובפגודת התאומים.

 

לאחר מכן, נצא אל מפל Wachiratharn ונבקר בשוק שבט ההרים המקומי.
לינה בצ'אנג מאי.

יום 8

יום 8: צ'אנג מאי- שדה התעופה

לאחר ארוחת הבוקר ובהתאם לשעת הטיסה, העברה לשדה התעופה לטיסה חזרה ארצה.

טיול בלתי נשכח בתאילנד, בהתאמה אישית.

טיול בלתי נשכח בתאילנד, בהתאמה אישית.

טיולים פופולריים נוספים בתאילנד

למה לגלות את תאילנד
עם מוסקט?

אנחנו עושים את כל העבודה עבורכם, מתכננים את הטיול, מזמינים את השירותים השונים ודואגים לכל הפרטים הקטנים והגדולים, כך שכל שנותר לכם לעשות זה לארוז את המזוודות וליהנות מחוויית טיול מושלמת לכם ולאנשים שאתם אוהבים.

כתבו עלינו

מטיילים מספרים

תופרים לכם את הטיול המושלם בתאילנד