טיולים במוסקט

טיול לתאילנד

בין ג׳ונגלים, שמורות ואיים טרופיים

אורך:

16 ימים

עונה מומלצת:

נובמבר-מרץ

טיול לתאילנד - תקציר

טיול לתאילנד בתפירה אישית, 16 ימי טיול, מסלול טיול לדוגמא. נתחיל את הטיול בבנגקוק, בירת תאילנד – עיר שוקקת מקדשים מרהיבים, מרכזי קניות ענקיים, שווקים רבים, חוויות קולינאריות מגוונות ואטרקציות רבות. נטייל בעיר ונבקר בשוק הצף ובו דוכני פירות טרופיים, דגים, פרחים ועוד. נמשיך אל קנצ'נבורי וה"גשר על נהר קוואי" ואל אמפאווה, נבקר בשוק הרכבת ונצא לשייט בין המנגרובים ונפגוש בקופים המיוחדים השוחים במים. נמשיך להואה הין – בעלת רצועת החוף הענקית והמים הצלולים, ננפוש ונטייל בשמורת הטבע סאם רוי יוד. נמשיך אל צ'ומפון ואל סוראט טהאני ונבקר בפארקים הלאומיים שבאזור. לסיום, ננפוש בקראבי שם נהנה משילוב מהפנט של חופים מרהיבים המשובצים בצוקים דרמטיים. טיול לתאילנד בתפירה אישית מציע למבקרים שמורות טבע יפיפיות לצד חופים מרהיבים, שפע של מים ומפלים, מקדשים וכפרים של שבטי הרים, שווקים תוססים וכמובן ריזורטים מפנקים. אנו מציעים מעטפת שירותים רחבה בהתאמה אישית, בליווי מדריך פרטי דובר אנגלית, שיאפשרו לכם להנות מחווית טיול בלתי נשכחת, בקצב ובסגנון שלכם.

שמורות טבע • אורבני • נופש

יום 1

יום 1: הגעה- בנגקוק

נחיתה בבנגקוק, בירת תאילנד! יש המכנים את בנגקוק "בירת המזרח הרחוק". זוהי עיר עצומה, שוקקת ומרתקת, המהווה עבור רבים את יירית הפתיחה לטיול במזרח, או הטאצ' האחרון לאחר חופשה מפנקת בתאילנד… בבנגקוק ניתן למצוא מקדשים מדהימים, מרכזי קניות ענקיים, שווקים רבים, חוויות קולינאריות מגוונות ואטרקציות רבות ברחבי העיר המחברת בין מזרח למערב. עם ההגעה, העברה למלון.
לינה בבנגקוק.

יום 2

יום 2: בנגקוק- סיור עירוני

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לסיור בעיר. ניסע דרך החלקים המעניינים של העיר, כולל עצירה במקדש בודהה הזהב ומקדש הבודהה השוכב.
נמשיך לביקור בגראנד פאלס, הארמון שהיה משכנם של מלכי סיאם על המבנים המהממים, בית ההלוויות, בנייני קבלות הפנים, פביליון ההכתרה, בתי הארחה ועוד.

 

לאחר מכן נצא לשיט בסירת עץ מאורכת בתעלות העיר, דרכן תצפו בחיים לאורך התעלה. בהמשך, נצא לביקור במקדש השחר.
לינה בבנגקוק.

יום 3

יום 3: בנגקוק- השוק הצף- קנצ׳נבורי

לאחר ארוחת הבוקר, נצא בנסיעה של כשעה וחצי (100 ק"מ) למחוז ראטצ'אבורי, שם נבקר בשוק הצף של העיירה Damnern Saduak. עם ההגעה, נצא לשייט בסירה, בין שדרות הקוקוסים, מטעי הבננות והלוטוסים הצפים ונתרשם מאורח חייהם של התושבים לאורך התעלות ומן השוק הצבעוני על שלל דוכני הפירות הטרופיים, הדגים, הפרחים ועוד.

 

לאחר מכן, נמשיך בנסיעה של כשעה וחצי אל העיר קנצ'נבורי הממוקמת על גדות נהר הקוואי, שם נראה את הגשר המפורסם על נהר הקוואי, אשר נבנה במלחמת העולם ה-2 ע"י שבויי מלחמה של בעלות הברית.
משם נמשיך בשייט קצר לביקור במוזיאון המלחמה Jeath. המוזיאון בנוי כמחנה שבויים צבאי ומתאר את חיי היום יום של עשרות אלפי השבויים שקיפחו חייהם באזור באותה תקופה אפלה.

 

לאחר מכן, העברה למלון.
לינה בקנצ׳נבורי.

יום 4

יום 4: קנצ'נבורי- מפלי ארוואן- סרי נקרין

לאחר ארוחת הבוקר, נצא לביקור בשמורת מפלי ארוואן (שבעת המפלים). איזור השמורה עשיר בחי וצומח, ומציע בריכות יפהיפיות בצבע תורכיז. לאחר מכן, נצא לביקור במפלי Huay Mae Kamin, האטרקציה המרכזית בפארק הלאומי Sri Nakarin.

 

לאחר מכן נסיעה חזרה לקנצ'נבורי.
לינה בקנצ'נבורי.

יום 5

יום 5: קנצ'נבורי- אמפאווה

לאחר ארוחת הבוקר, נצא בנסיעה של כשעה וחצי לאיזור אמפאווה אשר במחוז Samut Songkram.
עם ההגעה, נבקר בקלונג קלונה שם נצא לשייט חוויתי ומרתק בין המנגרובים ונפגוש בקופים המיוחדים המאכלסים את האזור-קופים השוחים במים! נוכל גם להאכיל אותם בבננות על מנת שיתקרבו אלינו.

 

נמשיך לביקור בכפרים העוסקים בגידול צדפות ובמקדש באנג קונג-מקדש בודהיסטי קטן מן המאה ה-17, הידוע בכינויו "המקדש בתוך העץ", כיוון שהיכל התפילה הקטן שלו מוקף כולו בשורשים של עץ הפיקוס. למקדש המאכלס את פסלו של בודהה, חשיבות היסטורית רבה בעיני העם התאילנדי ונערכים בו טקסים וריטואלים שונים.

 

לאחר מכן, נצא לשוק הרכבת המפורסם, המכונה "השוק המסוכן" כיוון שהוא ממוקם על פסי רכבת והרוכלים מקפלים את מרכולתם בכל עת שהרכבת מגיעה. המחזה, המתקיים 8 פעמים ביום, בהתאם לשעות המעבר של הרכבת, הוא מחזה מלבב המהווה מוקד משיכה לתיירים.

 

לאחר מכן, העברה למלון.
לינה באמפאווה.

יום 6

יום 6: אמפאווה- הואה הין

לאחר ארוחת הבוקר, נצא בנסיעה של כשעה וחצי אל הואה הין, בעלת רצועת החוף הענקית והמים הצלולים.
עם ההגעה, העברה למלון. המשך יום חופשי.
לינה בהואה הין.

יום 7

יום 7: הואה אין- שמורת סאם רוי יוט

לאחר ארוחת הבוקר, נצא ליום טיול בשמורת הטבע סאם רוי יוד (Sam Roi Yod), שמורת הטבע הימית הראשונה שהוכרזה בתאילנד. במהלך היום נהנה משייט ברחבי כפר הדייגים Bang-Pu, ונלמד על תעשיית הדגים שבמקום. נצא לטיול בטיילת העץ העוברת מעל הביצות ונבקר במערת הנטיפים Pra-Ya-Na-Korn.
לינה בהואה אין.

יום 8

יום 8: הואה הין- יום חופשי

יום חופשי בהואה הין על בסיס ארוחת בוקר.

יום 9

יום 9: הואה אין- צ'ומפון

לאחר ארוחת הבוקר, נסיעה של כ-4 שעות אל העיר צ'ומפון (Chumphon). עם ההגעה, העברה למלון.
המשך יום חופשי.
לינה בצ'ומפון.

יום 10

יום 10: צ'ומפון- הפארק הלאומי מו קו צ'ומפון

לאחר ארוחת הבוקר, נצא ליום טיול בפארק הלאומי מו קו צ'מפון (Mu Ko Chumphon), שהוכרז כפארק לאומי בשנת 1989. הפארק יושב על שפת הים ובשטחו יותר מ-40 איים. במהלך היום נהנה מסיורים בפארק, משנורקלינג ומצפייה במגוון בעלי החיים המתגוררים בפארק.
לינה בצ'ומפון.

יום 11

יום 11: צ'ומפון- הפארק הלאומי טאי רום ין- סוראט טהאני

לאחר ארוחת הבוקר, נסיעה של כ-3 שעות אל הפארק הלאומי טאי רום ין (Tai Rom Yen), שהוכרז כפארק לאומי בשנת 1990. במהלך היום נהנה מסיורים בפארק ובמרחצה במפלים Muang Thuat ו-Than Thip. נבקר גם במערת Khamin.

 

לאחר מכן, נסיעה קצרה אל סוראט טהאני (Surat Thani), העיר השמינית בגודלה בתאילנד. עם ההגעה, העברה למלון.
לינה בסוראט טהאני.

יום 12

יום 12: סוראט טהאני- שמורת הטבע תאן בוק קוראני- קראבי

לאחר ארוחת הבוקר, נסיעה של כשעתיים אל הפארק הלאומי תאן בוק קוראני (Than Bok Khorani). במהלך היום נהנה מרחצה במפלי ובריכות הפארק ונסייר בשבילים הירוקים.

 

לאחר מכן, נמשיך בנסיעה של כ-40 דקות לקראבי. עם ההגעה, העברה למלון.

 

קראבי ממוקמת לחופו של ים אנדמן בדרום-מערב תאילנד, שם תוכלו להנות משילוב מהפנט של חופים מרהיבים משובצים בצוקים קארסטים דרמטיים- הן ביבשה והן בים, מערות נסתרות ו-154 איים ואייונים, אליהם ניתן לשוט במי האזמרגד הצלולים.
לינה בקראבי.

יום 13

יום 13: קראבי- יום חופשי

יום חופשי בקראבי על בסיס ארוחת בוקר.

יום 14

יום 14: קראבי- יום חופשי

יום חופשי בקראבי על בסיס ארוחת בוקר.

יום 15

יום 15: קראבי- יום חופשי

יום חופשי בקראבי על בסיס ארוחת בוקר.

יום 16

יום 16: קראבי- בנגקוק- שדה התעופה

לאחר ארוחת הבוקר ובהתאם לשעת הטיסה, העברה לשדה התעופה לטיסה לבנגקוק. המשך טיסה חזרה ארצה.

טיול בלתי נשכח בתאילנד, בהתאמה אישית.

טיול בלתי נשכח בתאילנד, בהתאמה אישית.

טיולים פופולריים נוספים בתאילנד

למה לגלות את תאילנד
עם מוסקט?

אנחנו עושים את כל העבודה עבורכם, מתכננים את הטיול, מזמינים את השירותים השונים ודואגים לכל הפרטים הקטנים והגדולים, כך שכל שנותר לכם לעשות זה לארוז את המזוודות וליהנות מחוויית טיול מושלמת לכם ולאנשים שאתם אוהבים.

כתבו עלינו

מטיילים מספרים

תופרים לכם את הטיול המושלם בתאילנד